מה אני יכול לעשות כדי שירושלים תישאר בירתה המאוחדת הנצחית של ישראל?

"אני מאמין לאמת על ירושלים ואני יודע שהיא עיר בירתו של העם היהודי כבר אלפי שנים. אבל מה אני יכול לעשות כדי להילחם בשקרים ובמלחמה נגד ירושלים?" זוהי שאלה שכיחה שאנו שומעים כל הזמן. הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות עכשיו כדי לעזור! והכי טוב – זה בחינם!

  1. תצטיידו בידיעות!

קחו את הזמן לחקור את ההיסטוריה של ירושלים במשך השנים. לעיר היסטוריה ארוכה ויש הרבה ללמוד ולהבין. בלי לדעת את העובדות, קשה להילחם בשקרים. לירושלים יש הרבה אויבים שמפיצים שקרים ושנאה במשך הרבה שנים. רק על ידי ידע מוצק נוכל לשנות את המגמה.

 

  1. שתפו את מחשבותיכם בכל מקום!

קחו את הזמן לדבר עם חברים, משפחה, כל מי שיקשיב, על ירושלים. אל תסתפקו בקריאת כתבה או צפיה בסרטון טוב וזהו. שתפו אותם ותיכנסו לדיון על הנושא. מדיה חברתית זו דרך מצויינת לשתף אחרים במחשבות ולהוכיח את הדעות שלכם עם עובדות והוכחות. זו גם דרך טובה מאוד לעודד שיח ציבורי. למה זה חשוב? כי דיונים ציבוריים מאפשרים להפיץ את המסר יותר מהר ויותר רחוק. זה גם מאפשר לאחרים לעזור לחזק את דבריכם ולהשלים את הפערים בעת הצורך. והכי חשוב, זה מראה לציבור הרחב שאנחנו לא נשב בחיבוק ידיים בזמן שמנסים להתקיף את ישראל ולהטיל על ירושלים האשמות שווא. קחו דקה לכתוב הערה, ללחוץ 'לייק' ולשתף כתבות וסרטונים. הזמינו אחרים 'לאהוב' ולעקוב אחרי ירושלים אחת בפייסבוק. שתפו את האתר שלנו. אך מדיה חברתית זו רק שיטה אחת. קחו את הזמן לנהל דיונים על ירושלים פנים-אל-פנים או בטלפון. אין כמו הפן האישי של שיחה אמיתית.

  1. תגנו על ירושלים בגאווה!

הרבה גורמים המציאו כל מיני שקרים. הם כותבים את השקרים, מעירים עליהם ואפילו צועקים אותם. בזמן האחרון פשוט קוראים לזה 'נרטיב', ואיכשהו זה מצדיק אמירת שקר גס. התפקיד שלנו להפוך את אמירת האמת למקובל – בעזרת עובדות. לפעמים אנחנו מעדיפים להימנע מחיכוכים ולהתעלם מהשקרים והשנאה. לפעמים אנחנו לא רואים עניין בויכוח "בכל מקרה אני לא אצליח לשכנע אותם", אנחנו אומרים לעצמנו. גישה כזאת רק מאפשרת לשקרים לגדול ולהתפשט. אולי באמת לא נצליח לשנות את דעתם של ממציאי ומפיצי השקרים, אבל כן נוכל להשפיע על ה'צופים מן הצד', ההססניים שעוד לא גיבשו לעצמם דעה. אם אנחנו לא מציגים את האמת כראוי אנחנו מאפשרים להונאה להתפשט. הצטרפו לדיונים באינטרנט, בעבודה, או בכל מקום אחר. לעולם אל תתביישו לתמוך באמת על ירושלים. אי אפשר לתת לגורמים האנטי-ישראלים להמשיך להפיץ שקרים, גדולים או קטנים, על ירושלים בלי לשלול את השקרים בכל פעם מחדש!

  1. בקשו עזרה מאחרים!

דברו עם המנהיגים המקומיים שלכם, כמו רבנים, מנהלים, מורים, מנחים, ראשי קבוצות חברתיות, וכו'. תבקשו מהם באופן פעיל ופומבי לדבר בעד ירושלים כעיר הבירה הנצחית והמאוחדת של ישראל. בקשו מהם לספר את העובדות ולהיאבק בחוסר דיוקים ובשקרים. תכננו איתם תוכניות ציבוריות שמאפשרות לאמת להתפשט. שקרים ושנאה יתגברו על השאננות. אנחנו צריכים להילחם בזה באופן פעיל ומעשי!

5. בואו לבקר את ירושלים!

אין כמו לראות ולחוות את העובדות ממקור ראשון. החוויות האישיות שלכם בירושלים ביחד עם תמונות וסיפורים אמיתיים ישפיעו הרבה כשאתם מנסים לחדד למשפחה וחברים את העניין. תראו להם תמונות של ארכיאולוגיה עתיקה, אלפי שנים של עובדות קבועות, והגידול והתפתחות של ירושלים על ידי העם היהודי אפילו עד ימינו. תראו לכולם שישראל מאפשרת חופש לדמוקרטיה ולכל הדתות בלי אפליות. תסבירו לכולם מה ראיתם ומה חוויתם. בסופו של דבר, כשאתם תספרו את האמת באופן אישי, יהיה להם הרבה יותר קשה להתכחש לזה.

תודה שלקחתם את הזמן להאיר את אור האמת על ירושלים!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail
Facebook Iconfacebook like button